Inicio Web

MATERNITAT - Vols ser mare, estàs embarassada o ja ets mare?

Prepara't abans de l'embaràs i Recupera't desprès del part amb Ioga i Abdominals Hipopressius, durant l'embaràs practica Ioga i Ioga Prenatal i enforteix vincles amb el Ioga amb nadons.
Anwar Studio t'acompanya durant tot el procés de la maternitat, des de que et proposes que aviat voldràs ser mare fins que els petits ja son grandets.
 
 VOLS SER MARE? 
Es tant important, o més, el pre embaràs que el post part. Per poder lluir un bon embaràs i per poder-te recuperar bé desprès de tindre el teu petit es imprescindible tindre una bona forma física de la faixa abdominal i a Anwar Studio et proposem la següent programació:
 
Durant mínim 6 mesos abans de quedar-te embarassada realitza 1 cop a la setmana Ioga i un altre dia a la setmana Abdominals Hipopressius.
 
Abdominals Hipopressius: Mètode que sorgeix als 80 com a alternativa a les tradicionals abdominals, per tonificar la faixa abdominal sense exercir pressió sobre els òrgans i estructures corporals internes. El treball es basa en una sèrie dissenyada per poder obtenir el màxim benefici sobre el transvers abdominal garantint la tonificació de la musculatura del sòl pèlvic així com el treball muscular de la resta del cos.

Ioga Dynamic: És la pràctica més energètica del Ioga per aquells que a part d'estirar el cos i alleujar tensions vulguin seguir un entrenament més aeròbic i físicament més exigent per aconseguir tonificar i eliminar toxines. Al practicar vinyiasa escalfes tant el cos que no trigues a notar l'increment en la flexibilitat, força i major vitalitat. En definitiva major benestar tant físic com emocional.
 
 ESTÀS EMBARASSADA? 
Et proposem activitats durant l'embaràs que seran una ajuda ideal per a què el teu cos assimili millor aquesta etapa plena de grans canvis tant físics com emocionals.
 
Durant tot l’embaràs vine a dues classes mínim a la setmana, et proposem les següents activitats:

Ioga Therapy: Pren consciència del teu cos, estira'l i relaxa'l, respira... . Es un bon moment per compartir i es una gran idea que t’acompanyi a fer classe la teva parella o algun familiar, ta germana, ta mare, ... Nota: No son classes només d’embarassades.

Ioga Prenatal: Exercicis de tonificació generals e higiene postural que t'ajudaran a afrontar el part.
 
 ETS MARE? 
Un cop passada la quarantena i la mare estigui recuperada del part amb el vist i plau del ginecòleg podem començar amb la recuperació Post part
 
Proposem mínim dos classes setmanals entre les següents activitats:
 
Abdominals Hipopressius: Enforteix la faixa abdominal, reprograma el sol pèlvic, evita pèrdues d'orina, etc. Aquest mètode va sorgir de la fisioteràpia post part i està considerat el millor mètode de preparació per al part i la recuperació del mateix, sent aplicat en moltes clíniques de molts països.
REDUEIX LA DIASTASIS ABDOMINAL I LA CINTURA
Gràcies a que es contrau la faixa abdominal de forma no voluntària, s'aconsegueix que la panxa entri sola sense fer cap esforç augmentant el to en repòs de la faixa abdominal. En relaxació et veuràs amb un abdomen més pla i dur.
SOLUCIONA I PREVEU LA INCONTINÈNCIA URINÀRIA
Totes les recerques demostren la disminució de la incontinència urinària fins i tot en dones d'avançada edat. L'augment del sostenidor del sòl pèlvic i la recol·locació de la bufeta són l'explicació. Pel post part es important treballar aquesta part per evitar problemes futurs d'incontinència.
SOLUCIONA I PREVEU LES CAIGUDES D'ÒRGANS INTERNS.
L'aspiració que es provoca dins de l'abdomen fa que la bufeta, el recte, i en les dones l'úter, es recol·loquin en el seu lloc.
 
Ioga: La pràctica comença amb un escalfament seguit d'estiraments i posterior relaxació, ajudant d'aquesta manera a deixar anar les tensions i a alliberar la ment de pensaments negatius, aportant vigor, salut i en definitiva major benestar tant físic com emocional.
 
Ioga amb nadons: Es realitzaran postures de Ioga, estiraments i tècniques de respiració adaptades al post-part. Farem especial èmfasi en l'esquena, l'abdomen i el sòl pèlvic, a més de realitzar exercicis per alleujar les tensions típiques en coll, espatlles i esquena. Dedicarem un espai als bebès ajudant a les mares a realitzar suaus exercicis per evitar còlics i d'altres, millorar el desenvolupament del bebè i a explorarar amb els sentits. Podràs portar al teu nadó d'1 a 8 mesos aprox. .
 
 
Si estàs interessada contacta'ns i planificarem juntes les classes que millor se t'adaptin. Estem disponibles al 653 470 619 o visita'ns en horari de recepció directament a l'escola.
 
Solicitud de información
Comentario solicitud de información
Nombre y Apellidos
e-mail
Teléfono
Consulta